Vuoden Kääpiösnautserit

Suomen Kääpiösnautserikerho ry palkitsee vuosittain jäsentensä omistamat eri harrastuslajien voitokkaimmat koirat.

Kilpailuaika on kalenterivuosi. Kilpailuun osallistutaan toimittamalla listaus huomioitavista tuloksista kerhon internetsivuilta löytyvällä lomakkeella tai sähköpostitse. Tulokset lähetetään seuraavan vuoden tammikuun viimeiseen päivään (31.1.) mennessä (ilmoittautumisjärjestelmän päiväys tai sähköpostin päiväys) SKSK ry:n sihteerille (sihteeri@sksk.fi). Sähköisistä lomakkeista saa kuittauksen tietojen tallennuksen jälkeen ja sähköpostitse toimitetuista sihteeriltä.

Kilpailun voittajille ilmoitetaan sähköpostilla noin kaksi viikkoa ennen yhdistyksen vuosikokousta. Täydelliset tulokset julkaistaan kerhon internetsivuilla ja Kääpiösnautseri-lehdessä vuosikokouksen jälkeen.

Vuoden Kääpiösnautserit -kilpailujen kiertopalkinnot ja kunniakirjat luovutetaan yhdistyksen vuosikokouksessa. Kiertopalkinnon haltija on vastuussa palkinnosta sekä palkinnon mukana seuraavasta valokuva-albumista ja on velvollinen toimittamaan ne SKSK ry:n seuraavaan vuosikokoukseen.

VUODEN KÄÄPIÖSNAUTSERIT – TULOKSET VUOSITTAIN